Idei de promovare clasică, pentru un restaurant. Cum să atragi clienți din comunitatea ta?

Promovarea clasică

Din ce în ce mai multe afaceri se focusează pe promovarea pe rețelele de social media și digital marketing, însă uită de căile de promovare tradiționale, care pot să fie foarte eficiente atunci când vorbim de publicul local.

Da, marketingul digital și promovarea pe social media pot să fie foarte eficiente, însă nu fiecare segment de public consumă conținut online. În timp ce tinerii consumă aproape în totalitate conținut digital, multe persoane din grupa de vârstă 35-40+ încă preferă publicitatea clasică.

Ți-am pregătit o listă cu câteva idei de marketing clasic pe care le poți aplica, astfel încât să atragi o mai mare plajă de clienți, dar și să le adaugi în strategia ta de promovare pe termen lung.

1.Flyere

Una dintre cele mai folosite metode tradiționale este cea a împărțirii de flyere. În primul rând, flyerele îți vor aduce mai multă vizibilitate în comunitate, însă focusează-te pe obținerea unui obiectiv clar. Flyerul poate să conțină o mostră din meniul tău, promovarea serviciului de delivery sau a unui eveniment specific. Asigură-te că la final de conținut vei atașa un cupon de reducere, sau o promoție pentru cei care primesc flyerul, astfel încât să vezi cu exactitate rezultatele acestei campanii. dg.jpg

2.Publicitate în publicații locale

Un alt mod tradițional de promovare este cumpărarea de spațiu publicitar în publicații locale, ziare, reviste, sau chiar și publicații locale online. Aceste tipuri de reclame pot să fie foarte eficiente pentru anumite tipuri de public, și să-ți aducă mai multă vizibilitate în comunitate.

3.Participare la evenimente locale

Apariția ta la evenimente locale din comunitate, spre exemplu un festival de muzică, zilele orașului sau orice alt eveniment care aduce comunitatea împreună, poate să îți aducă foarte multă vizibilitate și să îți facă afacerea să iasă din anonimat.

Pregătește un food truck cu specialitățile care te definesc. Nu uita să incluzi afișe cu locația ta reală, să afișezi adresa în care localul tău se află, totodată, poți oferi cărți de vizită și reduceri pentru a atrage oamenii să vină în restaurantul tău fizic.

4.Găzduiește o petrecere, sau un eveniment tematic

dg1.jpg Găzduirea de evenimente mai speciale, este o unealtă foarte bună de marketing offline. Găzduirea unui eveniment tematic va ajuta la răspândirea vorbei în comunitate, despre afacerea ta. Uite câteva idei de astfel de evenimente:

  • o petrecere de Halloween

  • o seară de meci

  • o seară de film

  • o petrecere cu tema anilor ‘80

  • un eveniment romantic de Valentine’s Day

  • un workshop de gătit cu bucătarul restaurantului, sau un chef

Promovează evenimentul propriu-zis prin mai multe tipuri de conținut publicitar, flyere, reclame pe social media, afișe etc.

5.Fațada restaurantului tău

Fațada clădirii restaurantului tău stabilește, încă de la început, așteptările unui consumator, și vorbește multe lucruri despre afacerea ta, deci este o unealtă foarte eficientă de branding. Totodată, este cel mai vizibil element al restaurantului tău, și un factor care poate să influențeze potențialii clienți să te viziteze.

Asigură-te că folosești bine acest spațiu. Poți să atașezi afișe legate de evenimentele pe care le găzduiești, reduceri, promoții, fotografii apetisante cu specialitățile tale, poate chiar și popularul meniu al zilei.

Pune accent pe decorarea geamurilor și a spațiului exterior, ieși în evidență în fața trecătorilor, mai ales dacă te afli într-o zonă foarte circulată.

Alte idei de promovare clasică?

-Implică-te în mișcări caritabile, și fă ca lucrul acesta să fie cunoscut în comunitate -Pune flayere cu reduceri zilnice, pe mese -Devino sponsorul echipei de fotbal a orașului, sau a unui eveniment cunoscut comunității în care te aflii

GANDURI FINALE.png

Un lucru important, pe care trebuie să îl știi, este că promovarea unei afaceri din lumea Horeca se realizează prin mai multe canale, atât online cât și offline. Unele unelte de marketing se focusează pe un anumit tip de client, altele sunt folosite pentru a atrage alte tipuri de clienți, fiindcă oamenii interacționează diferit cu reclamele și publicitatea. Asigură-te că îți alcătuiești o strategie bună de promovare, în care să te concentrezi pe ambele tipuri de promovare, fără să ignori nici o oportunitatea pentru a-ți face afacerea cunoascută în comunitate.

Cine suntem?

poza art.png Noi suntem Menoo,un sistem de comandare și gestionare a comenzilor, special gândit pentru restaurantul tău. Câteva beneficii?

  • atragi noi tipuri de clienți în restaurantul tău, oferind mai multe posibilități de comandare.
  • facilitezi un workflow mai eficient personalului tău.
  • îmbunătățești experiența clienților tăi.
  • noi îți garantăm profesionalism, calitate, încredere și suport 24/24.

Devino partener Menoo, acum, și ai o lună gratuită!

Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor, lasă-ne telefonul sau adresa ta de email și te contactăm noi!