Cum să îmbunătățești modul de prezentare a prețului din meniu

De ce trebuie să îți modifici modul de prezentare a prețurilor din meniu?

Fiecare client, aparținând din oricare clasă socială, consideră prețul unui produs un punct important în cadrul deciziei de cumpărare, de ce? Fiindcă fiecare individ are frica primară de pierdere, fie de timp, energie sau, în acest caz, bani. Acesta poate să fie considerată chiar una dintre cele mai importante caracteristici ale consumatorului.

Frica de a plăti excesiv îi poate face pe clienții tăi să își reducă dorința de a mânca produse scumpe sau de a comanda mai multe feluri de mâncare.

Dar întrebarea este: Cum facem să ameliorăm frica clienților de nu simți că nu plătesc prea mult? Cele mai bune metode de vânzare și prezentare a prețurilor sunt cele care diminuează această frică, uite o listă cu cele mai profitabile metode de taxare.

Spune-le clienților tăi motivul pentru care un produs costă un anumit preț

Atunci când le spui clienților tăi, în cadrul meniului, de ce un anumit produs este mai scump, aceștia vor avea o capacitate mai mare să considere prețul ca fiind corect, fiindcă le dai informația exactă despre calitatea produsului.

Dacă folosești în preparare produse organice, produse locale sau produse care sunt renumite într-un anumit palier, specialitățile vor avea o șansă mai mare să fie comandate.

Folosește expresii și fraze precum: ,,Piept de pui 100% organic, la grătar" , ,,Mușchiuleț vită Black Angus, de calitate superioară" , ,,Toast Caprese, ouă și legume din producție proprie "

Folosește prețuri care se încheie cu .99

Probabil că ai văzut acest tip de prețuri în orice magazin ai intrat vreodată, de ce să nu îl folosești și în cadrul meniului tău? Acestei metode de pricing i-au fost atribuite mai multe teorii pe parcursul timpului, de către experții din marketing.

Cea mai relevantă soluție pe care o oferă metoda aceasta, este că face ca prețul să fie mai mic în fața cumpărătorului, fiindcă o mare parte dintre indivizi nu vor rotunji numărul care are terminația de .99, și în același timp acest tip de preț poate să fie asociat chiar și cu o ofertă sau un beneficiu.

Există mai multe teorii, însă studiile arată că rezultatele folosirii acestei metode crește șansele ca anumite produse, mai ales cele mai scumpe, să fie cumpărate mai des, de aceea îl vedem peste tot.

Poziționează produsele mai scumpe în partea de sus a meniului

Pentru a atrage mai mulți clienți să îți cumpere produsele mai ieftine, sau cele medii, ca preț, poziționează specialitățile scumpe în prima parte a meniului. De ce?

Atunci când îți expui clienții la specialitățile mai ridicate, ele vor avea un impact mai mare, setând din start o zonă de preț superioară. Astfel, acesta va fi înclinat să cumpere specialități mai puțin scumpe, pentru a simți că primește aceeași calitate superioară, la un preț mai mic.

Este posibil ca acest fapt să îl facă să simtă că a prins o ofertă bună, ceea ce îl încurajează să cumpere și mai mult.

Nu include tipul de valută în preț

Atunci când incluzi ,,lei", la sfârșitul unui preț, îi oferi mai multă importanță, iar clientul va observa acest lucru, chiar inconștient. Astfel, va trebui să schimbi focusul îndreptat spre preț, către produsul în sine.

Astfel, folosind descrierea corectă pentru produse, îl vei face pe clientul tău să nu mai dea o așa mare importanță notei finale, ci să se concentreze pe experiența pe care i-o oferi și calitatea mâncării tale.

Alte sfaturi legate de preț?

  • Taxează clienții în funcție de tipul de restaurant pe care îl deții.
  • Taxează mai scump pentru felurile exotice/ trendy de mâncare
  • Adaugă o ,,Recomandare din partea chefului" în fiecare categorie
  • Folosește culori mai puțin saturate pentru prețuri
  • Adaugă opțiuni de costumizare a specialității

BONUS: Schimbă meniul rapid, cu Menoo

dgcxvxcv.jpg

Menoo este o aplicație gratuită, pentru comandarea prin cod QR și gestionarea comenzilor clienților tăi. Cu Menoo faci update-uri rapide în meniu, din platforma noastră online. Află beneficiile sistemului nostru, și digitalizează-ți meniul chiar azi!

Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor, lasă-ne telefonul sau adresa ta de email și te contactăm noi!