7 beneficii ale unui meniu digital pentru restaurante

În ziua de astăzi, aproximativ 83% din populația Globului deține un smartphone. Și fiindcă e compact, aproape esențial și foarte portabil, poate îngloba un sistem elegant și modern de self-service pentru toate industriile existente pe piață, fie că vorbim de restaurante, hoteluri sau cafenele.

Un meniu contactless accesat de pe un display digital permite clienților o experiență de service-surfing mult mai interactivă, personală și vizuală, spre deosebire de meniul tradițional, foarte sumar în informații și imagini.

Dacă încă nu ți-ai digitalizat afacerea, iată de ce beneficii ar trebui să ții cont:

1.Accesibilitate

31% din proprietarii de restaurante își adaptează meniul lunar. 24% o fac sezonier. Aceste schimbări sunt consumatoare de timp, efort și bani. Gândește-te cât de ușor este să gestionezi un meniu virtual. Poți adăuga, modifica sau șterge produse cu câteva clickuri. Poți crea o experiență virtuală care să îmbunătățească impresiile clienților și, implicit, afacerea, cu o cantitate de muncă considerabil redusă și costuri similare, dar beneficii mult mai avantajoase și de termen lung.

image00002 (2).png

2.Reputație

Majoritatea afacerilor HORECA își transferă serviciile pe Web. Pe lângă faptul că le ușurează munca proprietarilor și angajaților, această schimbare înseamnă modernizare. Un business care ține pasul cu tendințele industriei câștigă teren în fața potențialilor clienți. Meniul cu cod QR consolidează interacțiunea dintre client și serviciu, angajându-l într-o experiență virtuală mult mai ofertantă decât lecturarea meniului de pe hârtie.

3.Igienă & confort

În medie, un adult poate atinge până la 30 de obiecte pe durata unui minut. Virusurile pot rezista și 18 ore pe o suprafață dură. Dezinfectarea meselor se practică în restaurante, dar mai rar și a meniurilor, care sunt utilizate în permanență de alți oameni. Prin existența unui meniu digital, așa cum l-am conceput la Menoo, clientul poate scana cu propriul telefon meniul QR, contribuind la păstrarea măsurilor de prevenție și transmitere a virusurilor.

sscscxzcxzcxc.jpg

4.Zero limitări

E o situație stânjenitoare, atât pentru proprietarul restaurantului, cât și pentru client, să existe o masă cu 4 persoane și doar 2 meniuri disponibile. În genul acesta de momente, realizezi că procesul de vânzare-cumpărare se bazează pe o hârtie imprimată, ceea ce e riscant. Un cod QR poate deschide un număr nelimitat de meniuri simultan și asigură fiecărui client câte un meniu al său.

5.Ușor de personalizat

Meniul tău digital poate fi detaliat și creativ. Creierul uman procesează imagini de 60.000 de ori mai rapid decât text și creează adesea o conexiune emoțională sau senzorială imediată. Cuvintele sunt vagi și generale. O poză e specifică și descriptivă, cu un impact vizual puternic și imediat. Capacitatea de stocare a unui meniu digital este cu mult mai mare. Asta permite detalierea particulară a fiecărui preparat: informații nutriționale, alergii, timp de preparare, sugestii de servire, recomandări din partea bucătarului, etc.

Poți personaliza ușor meniul astfel încât să-ți avantajeze serviciile, combinând cuvinte potrivite cu vizualuri atractive. Menoo te lasă să-ți incluzi fotografiile proprii și logo-ul restaurantului tău, pentru a-ți contura imaginea de brand.

6.Reduce timpul de așteptare

Nimănui nu-i place să aștepte, mai ales la cozi lungi, sau pe scaunul de la masă. Așteptarea pune în pericol vânzările, fiindcă majoritatea potențialilor clienți renunță și se reorientează către localurile competitoare. Scenariul acesta ar dispărea dacă produsele ar fi afișate online, ca timpul de decizie să fie mai lung și cel de așteptare spre zero.

mana5280-ecupcqEhZbo-unsplash (1).jpg

7.Ritmul staff-ului se accelerează

Nu ceri meniul chelnerului. Nu comanzi sau ceri nota când prinzi chelnerul.

Staff-ul află nevoile și cererile clienților instantaneu. Menoo a dezvoltat în particular o aplicație dedicată personalului, „Manage Menoo”, în care chelnerii și bucătarii pot cunoaște în timp real acțiunile pe care clientul le face în aplicație. Acest lucru determină o mai bună cunoaștere a ceea ce se întâmplă în spațiul restaurantului și o gestionare mai bună de personal, care să eficientizeze timpul și munca.

GANDURI FINALE.png

Ai testat varianta tradițională pentru afacerea ta. Cu Menoo, ai o perioadă de încercare gratuită, ca să te convingi de cât e de avantajos.

Dacă treci de la un meniu tradițional la unul digital, există cale de întoarcere, dar nu-ți vei mai dori să o folosești. De ce să faci un pas înainte dacă te întorci cu 2 înapoi ?

Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor, lasă-ne telefonul sau adresa ta de email și te contactăm noi!